设为首页收藏本站

八达网

 找回密码
 注册
查看: 95|回复: 5
打印 上一主题 下一主题

问个问题,用过Firefox的都进来帮个小忙

[复制链接]

91

主题

4

好友

5万

积分

光明执政官

跳转到指定楼层
1
发表于 2008-12-25 01:13 |只看该作者 |正序浏览
问题就是,Firefox不装插件能在baidu上下载歌曲么
Are you watching closely?
Look closer,never show anyone.
They'll beg you, and they'll flatter you for the secret, but as soon as you give it up, you'll be nothing to them.
You understand? Nothing.
The secret impresses no one. The trick you use it for is everything.

91

主题

4

好友

5万

积分

光明执政官

6
发表于 2008-12-25 02:01 |只看该作者
原帖由 parkergy 于 2008-12-25 01:50 发表
不用装 直接下

你确定?
Are you watching closely?
Look closer,never show anyone.
They'll beg you, and they'll flatter you for the secret, but as soon as you give it up, you'll be nothing to them.
You understand? Nothing.
The secret impresses no one. The trick you use it for is everything.

回复

使用道具 举报

0

主题

0

好友

9111

积分

大象

5
发表于 2008-12-25 01:50 |只看该作者
不用装 直接下
回复

使用道具 举报

91

主题

4

好友

5万

积分

光明执政官

4
发表于 2008-12-25 01:24 |只看该作者
原帖由 ╱゛优泽 于 2008-12-25 01:18 发表
我一般用ie下

不过听歌用搜狗好了

优则mm,生蛋快乐
新的一年,多生蛋,多灌水
Are you watching closely?
Look closer,never show anyone.
They'll beg you, and they'll flatter you for the secret, but as soon as you give it up, you'll be nothing to them.
You understand? Nothing.
The secret impresses no one. The trick you use it for is everything.

回复

使用道具 举报

0

主题

0

好友

1万

积分

航母

哀莫大于心死...

3
发表于 2008-12-25 01:18 |只看该作者
我一般用ie下

不过听歌用搜狗好了
回复

使用道具 举报

91

主题

4

好友

5万

积分

光明执政官

2
发表于 2008-12-25 01:14 |只看该作者
是不是还要装flash的插件
Are you watching closely?
Look closer,never show anyone.
They'll beg you, and they'll flatter you for the secret, but as soon as you give it up, you'll be nothing to them.
You understand? Nothing.
The secret impresses no one. The trick you use it for is everything.

回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

手机版|Archiver|八达网    

GMT+8, 2026-6-27 06:11

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

回顶部