八达网
标题:
处男那-999给我想到几个笑话。刚才又听了一下,笑死了,哈哈,发出来给大家听听。~
[打印本页]
作者:
老汉推车
时间:
2008-9-16 00:17
标题:
处男那-999给我想到几个笑话。刚才又听了一下,笑死了,哈哈,发出来给大家听听。~
阿婆打电话系列的
哈哈
http://www.tudou.com/v/Ecx4p7zwZKM
翻译:
阿婆打电话3
話說個亞婆露宿天橋底,有個飲醉左酒o既男人拎住枝汽水搖搖晃晃咁走過黎,
條友想開埋佢手上面樽野飲埋佢,但係又開極都開唔到,
佢嘗試用條頸鍊撬開個樽蓋,點知條鍊都斷埋,
於是一怒之下一腳踢爆個蓋,d汽水噴到周圍都係仲噴到個亞婆,之後個亞婆鬧個男人,個男人仲用粗口鬧番個亞婆之後走左去。個亞婆好激氣,又走去報警。
亞婆:「喂?呢度係咪鳩鳩鳩呀?」(呢度係咪999呀?)
差佬:「亞婆你今次又想點呀?」
亞婆:「有個男人叫雞呀!」(有個男人撬蓋呀)
差佬:「男人叫雞好平常o既姐。」
亞婆:「但係個雞無high呀!」(但係個蓋無開呀)
差佬:「唔係掛?唔通隻雞係人妖?」
亞婆:「佢high唔到,仲整爛左佢個lin呀!」(亞婆想話個男人開唔到仲整爛左條頸鍊)
差佬:「哇,條友都幾暴力播,雖然係人妖令佢無高潮姐,但係龍胸手術都幾貴下,咁樣整爛個lin頭又要花多幾千蚊整過。」
亞婆:「之後佢嬲得滯一腳踢爆個雞,d high水飛晒出黎噴到我呀!」(亞婆話條友踢爆個蓋搞到d汽水噴到佢)
差佬:「隻雞係咪好傷呀?洗唔洗call白車呀?」
亞婆:「我走埋去鬧個男人,點知佢仲屌埋我呀!衣家仲走鬼左去。」(亞婆其實係話個男人用粗口「屌」佢)
差佬:「哇,呢個簡值係人渣,亞婆都唔放過,好!我即刻派伙記去捉佢!」 完~~~
作者:
悲剧小公主
时间:
2008-9-16 00:18
...完全听不懂,也看不懂...
作者:
我爱国际米兰
时间:
2008-9-16 00:18
提示:
作者被禁止或删除 内容自动屏蔽
作者:
syloveapple
时间:
2008-9-16 00:21
巨地都歧视白话既 有边西个听得明啊
作者:
老汉推车
时间:
2008-9-16 00:28
翻译一下……其实主要还是口语上的谐音。
话说那个阿婆露宿天桥底,有一个喝醉了的男人拿这支汽水摇摇晃晃的走过来。
那男人想打开那汽水喝完算了,但是怎么开都开不了,于是他试着用项链来撬开那瓶盖,水知道整条链都断了,于是他一怒之下把汽水瓶踢爆了,汽水喷到周围都是,于是就喷到了阿婆,然后阿婆就骂那个男的,谁知道那男的用粗口骂了阿婆之后就走了。阿婆当然很生气啦,所以又跑去报警。
亞婆:喂?这里是不是999啊?
差佬:阿婆你这次又想怎样啊?
亞婆:有个男人叫鸡啊 [有个男人撬盖啊]
差佬:男人叫鸡很正常呀
亞婆:但是那鸡没B啊 [但是那盖没开啊]
差佬:不是吧?难道是只人妖鸡?
亞婆:他high不到,结果又搞爆了那奶啊。[开不到盖又搞爆了那链啊]
差佬:哇那人也很暴力啊,虽然人妖没高潮,但是隆胸手术也很贵啊。
亞婆:他气得一脚踢开那鸡,那水喷到我这里来啊。[他踢爆那盖搞得汽水喷到我了]
差佬:不是吧?那那鸡不是伤得很重?要不要叫救护车啊?
亞婆:我去骂那个男的,谁知道她还X了我,现在又走了。[我去骂他,结果他还骂了我就走了]
差佬:「哇,这個簡值是人渣,亞婆都不放過,好!我即刻派伙記去抓他!」 完~~~
作者:
想她^ID就被封了
时间:
2008-9-16 00:28
怎么下?
告诉我
我要下载
作者:
oy_jeff
时间:
2008-9-16 00:29
好搞啊..仲有冇类似嘅?
作者:
老汉推车
时间:
2008-9-16 00:30
百度阿婆讲故事吧
还有一个《笑谈广东话》系列的,没那么低俗,不过也是非常搞笑。
哈哈
睡觉先了
作者:
lolocat
时间:
2008-9-16 00:31
提示:
作者被禁止或删除 内容自动屏蔽
作者:
老汉推车
时间:
2008-9-16 00:31
《笑谈广东话》里面有句很搞的,教人家形容麻烦越来越大:
无锅-中锅-大锅-卫星个只锅
作者:
xiayi
时间:
2008-9-16 00:33
我第一次听这个的时候猪肉才卖10块呀
作者:
syloveapple
时间:
2008-9-16 00:34
原帖由
老汉推车
于 2008-9-16 00:31 发表
《笑谈广东话》里面有句很搞的,教人家形容麻烦越来越大:
无锅-中锅-大锅-卫星个只锅
发D新野啊!呢D野成千几年前都有勒!
作者:
JayTheOne
时间:
2008-9-16 00:47
广东方言 我一向不看只听的....
作者:
白相相
时间:
2008-9-16 00:50
。。。。。t太猛老
作者:
Sfiles
时间:
2008-9-16 00:51
听不懂,真悲哀
作者:
NoT
时间:
2008-9-16 00:54
阴功啊
听唔明啊
作者:
劳尔
时间:
2008-9-16 03:42
处烂
可怜的孩子
作者:
kurama220
时间:
2008-9-16 04:23
中文真的很深奥
作者:
OQiBi
时间:
2008-9-16 08:27
很猛啊....
作者:
老汉推车
时间:
2008-9-16 09:44
现在都没听这些啦,网上好像也没有那么无聊的人录那些-。-
没见有人转发过类似新的。
小公主问:“你系唔系扣左我GOGOGO啊?”
处男:“系啊~吹咩~”
作者:
[ESP]の哈哥
时间:
2008-9-16 09:50
大概懂了一点
作者:
msh957
时间:
2008-9-16 10:49
听不懂!!
作者:
悲剧小公王..
时间:
2008-9-16 12:04
作者:
悲剧小公主
时间:
2008-9-16 13:33
...
作者:
劳尔
时间:
2008-9-16 21:17
[:20]
作者:
悲剧小公主
时间:
2008-9-16 21:31
......
欢迎光临 八达网 (https://www.8-da.com/)
Powered by Discuz! X2.5